persahabatan KAU DAN AKU

kisah n terjadi kpd aruah kwn aku:
Dah msuk 10 taon aku knal dia..tpi Allah lbh sygkan dia.. dia tngglkn aku krn ksah hdupnya yg begtu pahit..
anis:kwn ak.
anis merpkn gdis pling cantik ak knl,baik ramah.ttp anis mempunyai fmly yg  tk harmoni..
wlaupn keluaganya sentiasa hdapi mslh ttp anis sntiasa tersenyum...(ak rindu sngt2 dkt snymn t)
stiap hari anis sms aku ajak keluar,tman dia g pantai,ble ye ad dkat pantai anis sntisa mengis ak cuba buat dia tersnyum ttp aku tak mampu... kalu ak blh undur masa ak akn keluar dng ye..ak tak snke hri t mrpn hri last buat dia... tba2 pada 3.2.2012 ak trime pnggln dari ibu anis.."askm pika,,,, ye aunt ad apa? pika!anis dh tk de ye kne langgar dkat dpn rmh..."MASYAALLAH... tersetap jantung ak..
ak terkilan ak hilang seorg kwn yg ak anggp mcn kembar ak... ak bangga dng dia wlaupn dia cantik tpi ye tk pernh malu untk kwn dng org mcn aku...
kasih dan persahabatan kita sntiasa kekal
 
 
 
 
 
 
 

                           aku x perlukan mraka yg hina persahabatan...

Comments

Popular Posts